Interiør Design

Køkken Design

Køkken Design

Køkken Design

Køkken, Design

Køkken, Design

Hvis man læser de samme gamle
REKLAMETEKSTEN i offentliggørelsen hver måned vil de keder sig og
Formentlig ignorere din kopi. Det er menneskets natur at gøre.
Opfrisker din kopi med nye overskrifter, Køkken, Design, forskellige længder, nye
Formulering, slagord, passende humor, detaljer og interessante kendsgerninger, Køkken, Design,
Testimonials.
7. Tast dine annoncer for at finde ud af, hvilke, der arbejder. Eller bare har
Flere e-mail-adresser eller auto førstehjælpere og beregne, hvilke

Køkken, Design

E-mail adresse modtager de fleste svar på dine annoncer.
8. Optegnelser over alle, der svarer på dine annoncer. Følg op
Med relevante meddelelser om dit produkt. Selvfølgelig give
De har mulighed for at fravælge at modtage yderligere korrespondance.
9. Gratis klassificeret Ad steder er en god måde at teste din annonce
Skriftlige færdigheder før markedsføring betalte reklamer i publikationer online.
Se, hvordan andre virksomheder på disse websteder skrive deres reklamer.
Reagere på deres reklamer for at se hvordan de markedsfører deres

Køkken, Design

Produkt. Glem ikke at oprette en gratis e-mail-konto
Specielt til at håndtere din anmodning.
10. Se offline publikationer. Og reklamer, du modtager
Af snegl-mail til at se, Køkken, Design, hvordan de alle sammen. Dette vil
Hjælp til at opbygge din ad skriftlig kompetence og tillid til din kopi skrive evner.
80% Af alle reklamer er spildt på grund af dette fælles fejl
Du kan bladre gennem denne publikation som du vente til din latte, når pludselig beslutter dig for at stoppe og læse en annonce. Hvad gjorde du? Jeg vil vædde en opsigtsvækkende overskrifter.
Det er videnskabeligt bevist, at 5 gange så mange mennesker læser overskrifter som læs brødteksten i en ad. Så med en overskrift, Køkken, Design, en annoncør har brugt ca. 80% af deres reklamer dollar. Det behøver ikke være et geni for at forstå den overskrift er den vigtigste del af enhver ad.

Køkken, Design

Men de fleste små reklame er spildt på grund af en effektiv overskrift eller, endnu værre, ingen overskrift. Lad være med at lave den samme fejl.
Overskriften er det første, du læser eller perspektiv ser, når de åbner deres brev, gennemse et magasin, eller vend dit postkort. På det tidspunkt (ca. 3 sekunder) reader beslutter, om ikke at læse videre.
Så først og fremmest reklame du skal have en overskrift og overskriften skal fange din læsers opmærksomhed umiddelbart. Hvis du ikke gribe dem ved halsen og hold dem væk, du aldrig bliver.
Skrive stærke overskrifter kræver en del hårdt arbejde, men det kan ske, Køkken, Design, hvis du følger nogle enkle retningslinjer.
1. Din overskrift skal give læseren en anledning til at stoppe op og læse nu i stedet for senere – et omhyggeligt udvalgt eller to ord kan skabe hurtighed
2. Din overskrift skal kommunikere noget læseren finder værdifuldt – skal de være i stand til at retfærdiggøre den tid læser din annonce
3. Din overskrift burde skrige hvordan du kan tilbyde noget unikt eller mindst interessante
4. Din overskrift skal pege på noget, der er meget specifikke for læseren – brug fakta og sådan er

Køkken, Design

Ved hjælp af disse punkter som en guide til at oprette dine overskrifter kan du skabe overskrifter, at krogen din læser hurtigt, giver dem en fordel de ønsker, og som giver dem en grund til at læse den.

Køkken Design

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Interiør Design